När kommer den rikdiga snön?? (vet ej om jag e sur eller ledsen)

HejHej!  Jag är med Johan nu..Ska hjälpa han att städa sitt rum när han har varit så snäll mot mig när han har hjälp mig så mkt med mitt rum och mublerat om och städat lite och visat vars lite grejor ska vara o blogg disignen jag hade för ett tag sen som nu är borta!! :((.Så jag vill vara snäll själv.Men ajja en annan grej som jag blir lite sur typ .., vet ej om jag ska vara sur eller ledsen för att jag saknar snön så mkt!....Men 1.jag saknar ju snön så mkt 2.jag vill att det burgar snööööööa!! De har det ju redan men det har ju smält såklart ,men jag vill samtidigt inte att det burgar snö'a för att då mst vi ta bort studsmattan så man inte kan hoppa :(( Men ni vet det där med johan hans blogg heter www.jojjestoltz.blogg.se
Japp ska köpa massor av godiiiiis!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0