GAAALNING - BÖÖÖÖÖG!!!!!!!!!

Hej'! innan jag var på skolan så skulkle jag då ju  åka buss men du såg väl busstjafören mej inte så jag fick ju självklart DAMP på han sen så fick jag då vänta på nästa buss som gick fem över 8 .
japp jag kom i rättan tid så sen åkte jag till basketen så när jag satt jag så åkte vi till nästa busstation vid ica björnen så kom det visst på en gammling som ville komma på bussen han hade en stor himla svart påse med pant många i min klass sa att han var en fullis Men det var ju det ikke så busstjafören var ju fan gaaalen så innan gubben stack näsan innan för dörren så burgade han köra, jäääätte fort!! så gammlingen hålde på att ramla så när jag såg det jag  bah till busstjaffisen '' vafan jävla galning du mst ju fan vänta till andra har suttit sej för jag blev ju såå rädd när jag såg han ramla typ asså jag hade bara lusst att döda han som körde sen åkte han visst på en väg - typ cykel väg mmh så jag tänker aldrig åka i den bussen om han kör.
sen när vi var på matchen så fick vi brons :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0