Colbie Caillat - Bubbly & The little things

Hejhej det blev visst inget Johan han skulle väl åka till sin stuga vet ej vars den ligger mej jaja
Idag blev det iallafall Ica där köpte jag enn cocosnöt...
Mjölken var inte så god som jag trodde men Nu har jag tänk att spela in en skiva med låtarna Bubbly och The Little Thinks Av Colbie Caillat. Vet ej om jag vågar då lägga ut den på bloggen eller facebook, Idag var jag dukdig jag var på ica och jag hittade en gammlings burs med över 1000:- kronor i då sprang jag ju och gedde den till gammlingen sen fick jag en 50lapp..
Jaja här hör ni låtarna jag ska spela in:

Kommentarer
Postat av: Anonym

min blogg:

2010-10-16 @ 22:16:35
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0