anagina<3

Hej hej nu har jag ikke skrivit på ett tag så jag tänkte skriva lite Jag har varit på skolan och jobbat såklart 
D:
Jaja men här e en av mina favvo bloggare som heter Anagina.
heheh hade inte Lust att skriva förut men jag blev så hiiimla uttråkad och sånt iaf, jag har städat mkt som fan i flera timmar Med Johan och sen blev han som äger huset han heter Roland och jag hade typ hett ut nåt jävla fil mjölk som fan var 500år gammal fyfan så han blev ju antagligen svin sur.
jaja jag sa till han bah '' jävla gubb jävel du kan fan aldrig vara nöjd du skrämde bort johan ''
'' vafan jag stökar ner igen'' Han b ah jaja ni kan väl få hålla på och städa vad ni nu gör . 
Men Jaja ska visa nåt klipp herrå:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0