Rubber fruit

HejjHejj :D  det var ett tag sen jag skrev iallafall jag ska dra tilll johan och se om han är hemma..,.., sen kanske vella kommer om jag inte kan vara med johan. idag har jag annars varit hos pappa det var kul vi åt kyckling och ris det va Göree Pappa är ju så jäävla bra på att göra mat ,. mmh sen har jag haft damp som fan på fred det e min bror och jag var sur på alfons för han bet bört min tå nagel på nåt sätt o.o
Men jaja jag är inne nu på blogg.se stardoll och imvu fb msn och masssa annat på stardoll heter jag -SA- :D
Men iallafall jag ska visa en kille från youtube.com som e så jävla bra på att göra parodyer och sånt där han har gjort om teamfortess svin bra :P:D
eehm pappa har putsat så jävla bra eeh nåt guld så e fan som en spegel eller nae inte spegel men ja ..
:D titta på videon skratta!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0